| < Wrzesień 2016 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Zakładki:
RSS
wtorek, 09 lipca 2013
Poczta Polska w coraz większym stopniu przenosi swoje działania do internetu. Elektronizacja jest jednym z priorytetów strategicznych Spółki i receptą na zmieniające się trendy. Klienci biznesowi Poczty właśnie otrzymali możliwość korzystania z usługi elektronicznego potwierdzenia odbioru listów poleconych. Korzyść? Krótszy obieg informacji, likwidacja papierowej „zwrotki” i wymierne oszczędności po stronie kosztów. Poczta Polska po raz pierwszy wprowadziła elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO) przy obsłudze przesyłek poleconych nadawanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Teraz usługa jest dostępna dla wszystkich klientów biznesowych.